Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
З метою повернення чи обміну покупцю необхідно надати продавцю заяву, розрахунковий документ, товар. Законом передбачено право споживача обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо цей товар не використовувався та якщо збережено його товарний вигляд , споживчі властивості та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а у разі неможливості повернути гроші у цей день - в інший термін за домовленістю, але не пізніше ніж протягом 7 днів.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.